AUGUSTE pozitivom razbijaju jesensko sivilo

Nakon zaista velikog uspjeha kojeg je doživio njihov debitantski singl ”Ona”, Auguste predstavljaju svoj novi singl ”Magla”. Zagreb već dugo nije imao pjesmu posvećenu njegovom životu, ljudima i ulicama, a Virovitičanka Ivana Lulić i Banjalučanka Gordana Marković, koje zajedno čine zagrebački bend Auguste, odlučile su odati počast gradu koji su prije nekoliko godina prigrlile kao svoj dom i koji je njih prihvatio kao svoj esencijalni dio.”Magla” je potencijalni zagrebački evergreen, s melodijama koje prizivaju neka prošla, zlatna vremena grada, ali čije nas riječi vraćaju u sadašnje vrijeme, gradsku vrevu i ponekad kaotične ulice grada. Iako je povod za pisanje ove pjesme bila užurbanost, stres od samog jutra i bivanje na krivom mjestu u krivo vrijeme, posve suprotnom glazbom i atmosferom Auguste su uspjele sve te negativne stvari ironizirati.

Zajedno potpisuju glazbu i tekst, a značajnu ulogu u kreiranju aranžmana odigrao je Porinom nagrađeni Tomislav Šušak koji je ujedno i producent svih pjesama ovog sastava.”Na snimanju smo se posebno zabavile i nasmijale do suza te ovim putem zahvaljujemo svim sudionicima spota koji su slučajno ili namjerno postali dijelom naše priče – Hrvoju koji je svojim cilindrom mamio osmijehe, gospodinu Stjepanu s Kvatrića na demonstraciji plesnih vještina, simpatičnim korisnicima tramvaja i profesionalnim stajačima na stanici buseva te na kraju, novim prijateljima iz Kazahstana. Iako je svih prethodnih dana Zagreb bio u magli, možda upravo zbog ironije kojom je pjesma obavijena, na dan snimanja smo ostali bez magle, a pri snimanju nam nije pomogao ni fogger,” kaže Ivana iz Augusta.Redatelj ovog, kao i prethodnog videospota je Boris Sekulić koji je osvojio Porina za najbolje likovno oblikovanje albuma Voyage Jelene Radan, a “Maglu” na zagrebačkim ulicama kamerom (ni)je uhvatio snimatelj Filip Tot.Videospot možete pogledati ovdje: